Produkt dnia
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Dostawa i oplata

Formy płatności

Formę płatności wybieramy w koszyku, po dodaniu wszystkich produktów jakie chcemy zakupić. Dostępne opcje są uzależnione od formy dostawy:

  • przelew
  • online (karta, eprzelew)
  • za pobraniem
  • PayPal

Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl).

Uwagi do przelew:

Aby dokonać płatności na rachunek rozliczeniowy, należy złożyć zamówienie za pomocą wiadomości na adres e-mail info@fskmall.pl. W wiadomości określ:

  • twoje imię i nazwisko
  • telefon
  • nazwę i ilość towarów
  • sposób wysyłki i adres

Jeśli chcesz złożyć zamówienie od podmiotu prawnego, dodatkowo podaj pełną oficjalną nazwę firmy i inne wymagane rekwizyty niezbędne do przetworzenia faktury do zapłaty. W zamian prześlemy Ci fakturę, którą możesz zapłacić w banku.

Dostawa

Sposoby dostawy

W sklepie internetowym FSKMALL dostępne są następujące sposoby dostawy:

  • przez kuriera;
  • dostawa paczki do biura Poczty Polskiej.

Koszty dostawy

W łatwy sposób możesz sprawdzić koszty dostawy na karcie produktu.

Koszty dostawy

Składając zamówienie za pośrednictwem koszyka, wybierasz żądany sposób dostawy, a w formularzu zamówienia natychmiast zobaczysz koszt wysyłki, który jest automatycznie dodawany do wartości zamówienia.

Składając zamówienie przez telefon, określasz sposób dostawy, a operator call centrum dodaje koszt dostawy do kosztu zamówienia.

Przy składaniu zamówienia przez e-mail określasz żądany sposób dostawy i otrzymujesz fakturę za płatność zamówienia, która włącza koszt wysyłki.

UWAGA:

Określony koszt dostawy nie dotyczy zamówień hurtowych i jest omówiony osobno.

Czas dostawy

Termin dostawy wynosi do 14 dni licząc od dnia:

  1. zaksięgowania wpłaty Ceny ostatecznej na wskazanym Klientowi rachunku bankowym, lub
  2. potwierdzenia złożenia zamówienia przez sklep – w przypadku płatności gotówką przy odbiorze lub za pobraniem.

Ważne! NA CO NALEŻY ZWRÓCIĆ UWAGĘ PODCZAS ODBIORU PRZESYŁKI KURIERSKIEJ

1. Sprawdz paczke

Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera:

  • czy opakowanie nie jest naruszone

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń:

  • proszę spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody (dostępny u kuriera)

2. Spisz protokół szkody

  • jeżeli zauważycie Państwo uszkodzenie po pokwitowaniu odbioru przesyłki, należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu

3. Skontaktuj sie z firma kurierska

  • protokół szkody musi być spisany przez kuriera w terminie do 5 dni od doręczenia

4. Zglos reklamacje do 5 dni

  • wypełnij poniższy formularz zgłoszenia szkody podczas dostawy, następnie zadzwoń na infolinię lub napisz maila załączając skan protokołu szkody i skan formularza zgłoszenia szkody podczas dostawy.

Formularz zgłoszenia szkody podczas dostawy

NIE PRZYJMUJ PRZESYŁKI, KTÓRA JEST USZKODZONA LUB NIEKOMPLETNA.

Bezpieczeństwo dostawy:

  • ubezpieczenie obejmuje pełną wartość zamówionych produktów;
  • przesyłki na czas transportu są oklejane taśmą firmową i folią, tak aby mieć pewność, że nie zostały otwarte lub naruszone podczas transportu.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl